The Call of the Wild
Buck is a big-hearted dog whose blissful domestic life gets turned upside down when he is suddenly uprooted from his California home and transplanted to the exotic wilds of the Alaskan Yukon in the 1890s. As the newest rookie on a mail-delivery dog sled team, Buck experiences the adventure of a lifetime as he ultimately finds his true place in the world.