What If Death Were Just a Passage?
Death is one of the great mysteries of life. Some people think it's the end of everything, others think it's a passage into another world. How can we prepare for this unknown? To answer this question, Valérie Seguin and Dominic Bachy met with doctors and caregivers who encounter death every day.