Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby
NASCAR superstar Ricky Bobby is at the top of his game; adored by fans, a trophy wife by his side, and incredible wealth. But Ricky loses it all when French Formula One champion Jean Girard roars onto the scene. Ricky, with the help of his ruthless father, must pull himself out of the depths of despair and restore his honor on the racetrack.