Tickled
Journalist David Farrier stumbles upon a mysterious tickling competition online. As he delves deeper he comes up against fierce resistance, but that doesn’t stop him getting to the bottom of a story stranger than fiction. With humor and determination, Farrier and co-director Dylan Reeve summon up every resource available to get to the bottom of this tickling worm hole.