Reparto Verbier Festival Orchestra,Gianandrea Noseda,Chorus of the Teatro Regio Torino
A specialist of the Verdian music, the Milanese conductor Gianandrea Noseda conducts the composer's gorgeous Requiem, recorded at the 2013 Verbier.