03 - 10:00 P.M. - 11:00 P.M.
S3, A10: Met Jack nog undercover, martelen de Salazars Chase om informatie los te krijgen over hoe CTU het virus denkt te bemachtigen. Ondertussen wordt het presidentschap van Palmer ondermijnd door een eenmalige financier die wil dat Wayne wordt ontslagen. Om dit te bestrijden, wendt Palmer zich in deze aflevering tot een verrassende bron.