0,3 procent
S1 A5: Als Shaun een band opbouwt met een jonge patiënt, vermoedt ze dat hij een misdiagnose heeft voor hersenkanker. De allergische reactie van een oudere patiënt onthult een langdurige ruzie met zijn zoon.