S1, A4: Laz draait door na schokkend nieuws van zijn zus Jenna. Een nieuw visioen laat Laz geloven dat de moordenaar weer heeft toegeslagen, maar een wanhopige zoektocht naar het slachtoffer leidt tot meer geweld.