S2, A4: Jack weet het tij te keren en vindt een oplossing voor de nucleaire dreiging terwijl CTU wordt geconfronteerd met een kritieke tegenvaller. President Palmer brengt bedrog in z'n team aan het licht en moet moeilijke keuzes maken over wie hij kan vertrouwen, en Kim ontdekt dat Gary Matheson z'n dochter meer heeft gekwetst dan ze had gedacht.