11:00 P.M. - 12:00 A.M.
S1 A24: De spannende laatste aflevering van het seizoen is er een vol actie. Jack rekent eindelijk af met de Drazens. Ondertussen veroorzaakt de 'mol' meer schade dan wie ook had kunnen voorzien.