24: Legacy 19:00 - 20:00
S1, A8: Mullins en de CTU proberen Carter op te sporen, terwijl Andy wordt gedwongen iets tegen zijn zin in te doen. Ondertussen leiden Rebecca's ondervragingstechnieken ertoe dat Donovan haar oordeel in twijfel trekt, en Isaac wendt zich tot zijn vrienden voor hulp.