Pride 1970s: The Vanguard Of Struggle
S1, A3: In deze persoonlijke aflevering combineert Cheryl Dunye archiefmateriaal met persoonlijke getuigenissen en interviews om te laten zien hoe de jaren 70 hebben bijgedragen aan de vorming van een nationale beweging, van de eerste Gay Pride-optocht en de opkomst van kunstenaars als filmmaker Barbara Hammer en dichteres Audre Lorde tot de confrontatie van het feminisme met de religieuze en rechtse tegenstanders.