S1, A3: Kimberly en Janet bevinden zich in een gevaarlijke situatie en moeten een ontsnappingsroute zien te vinden. Teri wordt bij haar zoektocht naar Kimberly geholpen door de vader van Janet, Alan York. Ondertussen woont Palmer een geheime vergadering bij over verontrustend nieuws dat op punt van uitkomen staat, en vindt Jack een sleutelkaart die hem naar de terreurorganisatie zou kunnen leiden.