S1, A6: De jaren 2000-2009 waren een nieuw tijdperk voor de zichtbaarheid van queers waarin homoseksuelen en lesbiennes steeds meer geaccepteerd werden in de reguliere media. Hoewel blanke cisgender-leden van de LGBTQ+-gemeenschap een plek in de samenleving hebben gevonden, gaat de strijd voor transgenderrechten door. Helaas is die strijd sinds de dag van vandaag pas echt actueel.