S1, A5: Na de schietpartij gaat Jack naar het politiebureau om belangrijke informatie van Greg Penticoff te verkrijgen. Ondertussen wordt Kimberly overgedragen aan Gaines en maakt Palmer een afspraak met verslaggever Maureen Kingsley.