S7, A21: Terwijl er levens op het spel blijven staan worstelt een emotionele Chloe met de steeds slechter wordende omstandigheden. Met nog maar een paar uur over in Jack Bauers dag verslechtert de situatie als het politieke gekonkel in het Witte Huis de verdeelde regering in een hoek drijft.