S1 A6: De muur die Jack bouwde om werk en gezin te scheiden, brokkelt langzaam af als hij ontdekt dat Kimberly mogelijk werd ontvoerd. Ondertussen verneemt Palmer dat z'n familie hem heeft beschermd tegen een geheim dat z'n campagne zou kunnen schaden. Gaines is boos op Dan en Rick en Janet heeft moeite in leven te blijven terwijl Alan en Teri elkaar troosten in het ziekenhuis.