S1, A7: Jack keert terug bij CTU in een poging om z'n vrouw en dochter in leven te houden. Ondertussen probeert Palmer z'n zoon te overtuigen hun kant van het familiedrama te vertellen. En op de basis komt Rick op voor Kimberly.