S6, A13: Terwijl Jack Bauer een onverwacht spoor blijft volgen, treffen twee onwaarschijnlijke tegenstanders elkaar in een poging om een escalerende internationale situatie op te lossen. CTU-nieuwkomer Mike Doyle maakt indruk als hij meezoekt naar nieuwe aanwijzingen. Ondertussen bereiden de regering en de CTU zich voor op maatregelen die de wereld voorgoed zouden kunnen veranderen.