S3, A20: Sheldon heeft een wetenschappelijke doorbraak bij de tandarts wanneer zijn tand moet worden getrokken. Ondertussen gaan Dale en Meemaw naar het casino en maakt Georgie een grote fout wanneer Dale hem de verantwoordelijkheid geeft over de winkel.