Modern Family A Game of Chicken
S11, A6: Gloria gebruikt haar tijd met de tweeling als een kans om ze stiekem te dopen voor Haley en Dylan thuiskomen. Claire kampt nog steeds met de nasleep van het smart closet-fiasco en Cam heeft oorlog met de schoolmascotte die zijn kans op een nieuwe coachingbaan bedreigt.