Family Guy A Hero Sits Next Door
S1, A5: Wanneer een bruisende, nieuwe familie naast hen komt wonen, raakt Peter geërgerd. Lois raakt snel bevriend met Debbie, Meg zoekt aansluiting bij zoon Kyle en Peter wordt gedwongen Joe uit te nodigen om in het honkbalteam van zijn bedrijf te spelen. Wanneer Joe bij de wedstrijd komt opdagen in een rolstoel en de harten van het publiek wint met zijn gladde manoeuvres en winnend spel, besluit Peter dat hij ook een held wil worden.