A Natural History of the Studio
S1, A1: De Zuid-Afrikaanse kunstenaar William Kentridge stelt zich zijn atelier voor als een vergroot hoofd, waar meerdere dialogen plaatsvinden tussen de kunstenaar en hemzelf. Kentridge begint zijn dubbelganger te interviewen en al snel wordt het hele atelier bevolkt door vele Kentridges.