Omgekeerde overval / Dolly de politiehond
Als Dorothy per ongeluk Clarissa's peperdure halsband steelt, is het aan Dylan en Dolly om hem terug te brengen. Dolly helpt Pearl met het oplossen van een vreemde mysterie.