A Streetcar Named Desire
S3 A14: Freya roept de hulp in van Stefan Salvatore (PAUL WESLEY – The Vampire Diaries), een oude vriend van Klaus, die de sleutel kan zijn voor het overleven van hemzelf en Elijah.