NYPD BLUE A Wrenching Experience
S4, A17: Een vrouw is terughoudend om de moordenaars van haar gangster-vriendje te identificeren. Inspecteur Bass zet Fancy onder druk voor een snelle arrestatie nadat een man met politieke connecties vermoord is aangetroffen. Detectives vermoeden dat een baby is doodgeschud door een oppas.