S8, A21: Wanneer de kapitein aan Lily vraagt om een jaar naar Rome te verhuizen als zijn kunstadviseur, vreest ze dat Marshall het haar kwalijk zou nemen. Ted en Barney raken geobsedeerd door een meisje dat haar geweldige lijf verbergt onder een pluizige jas.