S1, A15: Michael ontdekt dat een groot deel van de familie op de loonlijst van de Bluth Company staat, maar ze werken er helemaal niet. Gob en Buster moeten op de bouwplaats gaan werken, maar dan besluiten ze te kijken wie van de twee het bangst is voor de bulldozers.