Afkoelderkei
S2, A8: Jet probeert de vlagen buiten te houden en veroorzaakt daarmee een onmogelijk grotklimaat. De tuin van Pa en Junior verandert in een steppe. Sprokkel heeft binnenshuis zijn eigen problemen.