Afl. 006: The Woman Who Lived
S9 A6: Engeland, 1651. Een dodelijke Highwayman en zijn hulpje maken de donkere straten van Londen onveilig. Maar wanneer ze een buit vinden die niet van deze wereld is, komen ze oog in oog te staan met de Doctor.