S7 A9: De Doctor en Clara landen in 1983 op een beschadigde Russische onderzeeër terwijl het heel gevaarlijk wordt in de diepten van de oceaan. Een buitenaards wezen, ontsnapt uit een blok poolijs, loopt vrij rond aan boord.