S1, A1: Het merendeel van de bezitters van een airfryer gebruikt deze mini heteluchtoven alleen voor friet en bitterballen. Dat is zonde, want wist je bijvoorbeeld dat je ook lasagne kunt maken in de airfryer? In deze aflevering van Every day Fry-day laat Danny Jansen stap voor stap zien hoe je lasagne maakt in de airfryer. In een mum van tijd zet je met behulp van de airfryer een heerlijke lasagne op tafel. En dat alles in een handomdraai, want het kost slechts een half uur. Dat wordt genieten! En de airfryer? Die heeft vanaf nu een ereplaats in jouw keuken.