Terwijl hij een geschikte plek zoekt voor een picknick kiest pap een plek waar hij de sproeier over het hoofd ziet, daarna kiest hij een plek met een spoorwegovergang./Giulia, die in de auto met mam zit, is zenuwachtig voor een toets grammatica, terwijl ze dacht dat ze zich goed had voorbereid./Bij de bioscoop met Ross ‘warmt Giulia zich op’ voordat ze Gym kust./Teo balanceert een bal op zijn hoofd die op zijn plek wordt gehouden met plakband./Teo kan niet rustig tv-kijken omdat zijn zussen hem lastigvallen. Giulia, Teo en Molly zitten voor de tv, terwijl mam en pap het nieuws willen zien. Ze beginnen te knuffelen waardoor iedereen vertrekt en ze kunnen doen wat ze willen./De coach zoekt een vervanger voor een speler die weggaat, maar hij heeft liever kleine Molly dan haar zus Giulia./Giulia zegt tegen Sissy dat Diego er erg goed uitziet in het shirt dat Sissy voorstelde om aan te trekken, maar Sissy is bang dat haar vriendin haar lieverd leuk vindt./Pigi kent alle vragen van de quiz die ze spelen. Hij kan alleen in de war raken als Giulia hem afleidt.