S2 A1: Alex zit een lange gevangenisstraf uit in dezelfde gevangenisvleugel als Haze - de leider van het grootste criminele netwerk van Göteborg. Alex' oude partner Frida wil dat Alex in Haze's bende infiltreert in ruil voor vervroegde vrijlating.