S2 A1: Robin Griffin worstelt nog steeds met haar gedachten rond haar baby die ze voor adoptie opgaf maar ze is gretig om terug aan de slag te gaan wanneer een Aziatisch meisje aanspoelt aan de kust van Sydney’s Bondi beach.