Rudolph's Bakery Aflevering 2
S4, A2: Meester-kok Rudolph van Veen gaat aan de slag en maakt een kleurrijke eclair gevuld met vanillecrème en vers rood fruit. En hij laat zien hoe je stevige appelkoeken makkelijk zelf kunt maken.