S11, A2: Het is dag twee van de Judge's Auditions en 13 deelnemers keren terug voor een tweede kans om de juryleden te laten zien dat ze een schort verdienen, en een plaats in de MasterChef Top 24 voor 2019. Met 18 schorten die gisteren zijn weggegeven, zijn er nog maar zes over.