S1, A2: Het merendeel van de bezitters van een airfryer gebruikt deze mini heteluchtoven alleen voor friet en bitterballen. Dat is zonde, want wist je bijvoorbeeld dat je ook appelmoes kunt maken in de airfryer? Vandaag wordt eindelijk antwoord gegeven op de prangende vraag: Hoe maak je verse frietjes in de airfryer? Danny Jansen legt het uit en laat zien hoe het moet! In deze aflevering van Every day Fry-day laat Danny stap voor stap zien hoe je kip, patat en appelmoes maakt met behulp van de airfryer. En ja, de appelmoes komt ook uit de airfryer. Dat wordt genieten! En de airfryer? Die heeft vanaf nu een ereplaats in jouw keuken.