S11, A29: Terwijl de Queensland-week ten einde loopt, arriveert het verliezende team van de Team Challenge van gisteren in Noosa in de Gold Coast bij het prachtige Burleigh Heads. Ook komen de deelnemers samen om het te vieren met een MasterClass georganiseerd door de juryleden en gast Ash Wiliams.