S1, A3: Nadat Nisan de test van Tufan heeft doorstaan, wat niet probleemloos ging, komt ze erachter dat ze de goedkeuring van Fatos moet krijgen, die al langer op haar beurt wacht, om deel te nemen aan de sessie. Terwijl Nisan Fatos probeert te overtuigen, raakt ze verwikkeld in het plan van Azra.