S1, E3: It is Georg's first day at work at the Clinic Performance. He meets Edmunda Cerna, who is performing some tests on the young footballer Henri Tadjou. Andreas introduces Georg to his first patient: Emmanuel Kanu, a professional footballer who injured his knee in training, accompanied by his agent, the well-known talent scout Richard Felgenbauer. Kanu's knee injury is not the first of its kind and requires immediate surgery. Georg gets into a conversation with Henri Tadjou, because Henri reminds him of his deceased son Ben, who would now be the same age. Henri is desperate because he does not meet the demands and requirements of competitive sports. Suddenly, out of the blue, Henri collapses. As there was no external trigger, Georg requested a doping test. In Liverpool, Erika Green attends the autopsy of the two bodies of Jeremy Hall and Betty Chong. It turns out that both were poisoned with Levofentanyl, a highly potent poison used mainly by intelligence agencies. Chai Dan instructs his niece Anne Hsu to make her lover Franco Casutt a middleman to establish a World League. Diana decides to pay a visit to Jessica Hall, learning that during Jeremy's time as a coach for the Rovers youth team some ten years ago, there was a sudden onset of mysterious deaths or illnesses. Diana confronts Jessica about her car accident, but Jessica denies it. After a brief phone call with Georg, during which it emerges that he should have been testing this very football team 10 years ago, Diana becomes even more suspicious. The Rovers' groundsman, Cameron Rea, gives Diana startling insights into Jeremy Hall's life that reinforce her theory. Diana's house gets broken into, and the Trotters' Liverpool home gets vandalized. Erika Green asks her if she would be better off leaving the investigation to the police. At the clinic, Georg learns from Edmunda that one of the investors, Franco Casutt, wants to stop or even turn back the clock on life. He realizes that the clinic is probably not only focused on young athletes. Hidden from Georg, Edmunda sequences Henri Tadjou's DNA - under the constant observation of Clara Fischer. Richard Felgenbauer gives an ultimatum to Georg that Kanu has to play in the upcoming world championships. For Georg, this is an impossibility, but the agent insists.