S1, A3: Iris wil het onderzoek naar de verdwijning van Benjamin voortzetten, ondanks de protesten van Kerstin, wanneer een medium dat in het verleden door de politie is gebruikt contact met haar opneemt en haar vertelt dat er een waardevolle aanwijzing op de plek aanwezig is.