De Worsten van Babel trekken het land in om te laten zien dat koken op de camping echt niet saai hoeft te zijn. In deze aflevering maken Hugo, Marius en Jasper een zomers gerecht op een boerencamping met de ingrediënten van de kampeerders én met wat ze vinden bij de boer.