S11, A33: Het is deze week de Team Challenge en de deelnemers komen aan bij de pittoreske Hanging Rock in de Macedon Ranges ten noorden van Melbourne. Begroet door de juryleden, hebben ze al geraden dat ze vandaag een picknick zullen voorbereiden.