S1, A4: Nog voordat Nisan is bekomen van de schrik omtrent Zeren, die zit opgesloten in een kamer, moet Nisan de politie te woord staan op het eiland. Nisan staat voor een moeilijke beslissing: Tufan redden of niet. Dit verandert het verhaal op onverwachtse wijze.