Downton Abbey Aflevering 4
S1, A4: Er is kermis in het dorp en mevrouw Hughes overpeinst hevig haar situatie nadat ze een voormalige geliefde is tegengekomen die haar doet twijfelen aan haar positie op Downton. Violet en Isobel hebben onenigheid over een medische aandoening bij Molesley. Elders vreest Carson de aanwezigheid van een dief op Downton.