S1, A4: Het merendeel van de bezitters van een airfryer gebruikt deze mini heteluchtoven alleen voor friet en bitterballen. Dat is zonde, want wist je bijvoorbeeld dat je ook babi pangang met sambal goreng boontjes kunt maken in de airfryer? In deze aflevering van Every day Fry-day deelt Danny één van zijn favoriete familierecepten! Babi pangang met sambal goreng boontjes en heerlijke babi pangang-saus. En dit maakt hij natuurlijk met behulp van de airfryer. Danny legt het stap voor stap uit zodat je thuis dit heerlijke gerecht ook kunt maken. Dat wordt genieten! En de airfryer? Die heeft vanaf nu een ereplaats in jouw keuken.