S1, A5: Nisan ontwaakt in een hemelse nieuwe wereld na haar nacht met Tufan. Wanneer Azra, die ontzettend jaloers is, de onaangekondigde gast probeert te gebruiken om Nisan van het eiland te krijgen, loopt het uit de hand.