S1, A5: In deze aflevering van Every day Fry-day laat Danny zien hoe je met behulp van de airfryer een Indische borrelplank kunt maken. Dit doet hij niet alleen, want Vanja van der Leeden komt helpen. Danny legt stap voor stap uit hoe je thuis voor deze verrassing op tafel kunt zorgen. Dat wordt smullen! En de airfryer? Die heeft vanaf nu een ereplaats in jouw keuken.