S1, E6: Georg realizes that Henri Tadjou is no longer in Vienna but moved to the Hungarian FC Baja. He sets off for Hungary. He has to find out what happened to the boy as he feels responsible both as a doctor and a human being. Diana is getting better: as she learns from Edmunda, she also survived because of chondroitinase ABC - the lack of oxygen even encouraged it. Parallel to Georg, she tries to find out more about Henri Tadjou: She learns from Eva Rieper that Kanu is miraculously better and that his advisor Richard Felgenbauer is just here to pick up Emanuel Kanu. Edmunda Cerna can hardly savor her breakthrough about the enzyme for eternal life. She gets pressed from all sides - everyone wants the enzyme: Chai Dan makes it unmistakably clear to her that she has to choose the right side, and Clara and Klaus Fischer also want to secure their investment. It seems that only Andreas Müller remains for her. The battle for the last batch of the enzyme begins. In Hungary, Georg finds the club FC Baja, only to see an abandoned, overgrown football pitch. It's a trap - Thugs waiting for him there escort him back to the border. Erika Green finally makes progress in the investigation surrounding the events at the Rovers ten years ago: former Rovers player Liam Dunkley agrees to give a blood sample to search for the ominous enzyme with which the youth players were doped back then. He is also willing to produce a sketch of the persons who had administered the enzyme to the players. In addition, the Liverpool police finally find traces of the second murder victim, Betty Chong, in a hotel room. Searching the room reveals a cell phone that has one number stored in it - Chai Dan. But Erika stops going further because she receives a phone call: her daughter Ava got kidnapped. While she does save Ava, she realizes the threat enough not to pursue the case any further. To cover herself, Edmunda gives Diana a USB stick with the instructions for building the enzyme. When Georg returns to the clinic, he angrily confronts Andreas about Tadjou's disappearance and everything going on. But the argument ends abruptly when the two learn that Clara Fischer needs an emergency cesarean section. Georg fights for the life of the mother and child in the operating room.